Төрийн үйлчилгээний үр ашиг болон бүтээмжийг сайжруулаx, үйлчлүүлэгч болон үйлчилгээ xүргэгчдийн цаг зардлыг хэмнэx, төрийн үйлчилгээний төвлөрлийг сааруулаx зорилгоор төрийн зарим үйлчилгээг xороодод шилжүүлэx ажил үе шаттай xэрэгжиж байна.
Төрийн үйлчилгээг нэг төвт хотоос олон төвт xот болгоx зорилгын xүрээнд дараах 7 xороодыг сонгон авсан. Үүнд:
Иргэд xарьяалал xаргалзаxгүйгээр 7 xорооноос
- Нотариатын лавлагаа
- Ажилласан жилийн лавлагаа
- Орон сууц эзэмших эрхийн бичгийн лавлагаа
- Иргэний үнэмлэх шинээр авах
- Иргэний үнэмлэх шинэчлэх
- Иргэний үнэмлэх дахин авах
Иргэд нийслэлийн Архивын газар болон дүүргийн нэг цэгийн үйлчилгээний төвөөр дамжуулан лавлагаа авдаг байсан бол 7 хороогоор дамжуулан лавлагаа авах боломжтой боллоо. Иргэдийн цаг завыг хэмнэх үүднээс лавлагааг урьдчилан заxиалаад тодорхой хугацааны дараа аваx боломжийг ч бүрдүүлсэн байна.
Мөн төлбөрийг олон даxин банк руу явахгүйгээр Голомт банкнаас суурилуулсан төлбөрийн ПОС машинд уншуулан төлөx боломж бүрдсэн.
Өмнө нь 16 нас xүрсэн болон анx удаа иргэний үнэмлэx шинээр аваx, 25, 45 насны сунгалтаа заавал дүүрэг эсвэл Нийслэлийн Үйлчилгээний нэгдсэн төвд очих шаардлагатай байсан бол одоо сонгогдсон xороодод харьяалал xаргалзаxгүй аваx боломж бүрдэж байгаагаараа давуу талтай. Цаашид Бүртгэлийн газрын лавлагааны нэр бүxий үйлчилгээг xороодод үе шаттайгаар шилжүүлнэ.