АВТОМАТ ХАРИУЛАГЧ БУС, БАНКНЫ АЖИЛТАН ТАНД 24/7 ОНЛАЙН ЧАТААР ҮЙЛЧИЛГЭЭ ҮЗҮҮЛНЭ

2020-07-23  

Монгол орны өнцөг булан бүрт хүрч үйлчилдэг ХААН Банк харилцагчдынхаа тав тух, хэрэгцээ шаардлагад нийцсэн хамгийн орчин үеийн, шинэлэг бүтээгдэхүүн үйлчилгээг хүргэхийг зорин ажилладаг билээ. Энэ удаад ч мөн адил харилцагчдадаа үйлчилгээгээ улам ойртуулан, банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой аливаа асуудлаар өдөр шөнийн аль ч үед хандах боломжийг бүрдүүлэн цахим сувгуудынхаа онлайн чат үйлчилгээг 24/7 болгон өргөжүүлээд байна.

Эрхэм харилцагч та ХААН Банкны албан ёсны Facebook чатаар болон Харилцагчийн мэдээллийн төвийн help@khanbank.com и-мэйл хаяг, www.khanbank.com вэб хуудасны чат болон бусад цахим сувгууд болох Wechat (Khan Bank), Viber (94031917)-аар дамжуулан өдөр бүр 24 цагийн турш, хүссэн үедээ банкны бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээ мэдээлэл, заавар, зөвлөгөөг түргэн шуурхай авахаас гадна санал, хүсэлтээ ч илэрхийлэх бүрэн боломжтой юм.

Банкны лавлах утас ачаалалтай үед та хүлээж цаг алдалгүйгээр, мөн салбар тооцооны төвүүдэд очих шаардлагагүйгээр, хүссэн үедээ хаанаас ч, хэдийд ч дээр дурдсан цахим сувгуудын чатад хандаарай.

 

ХААН Банкийг сонгон үйлчлүүлдэг эрхэм харилцагч танд баярлалаа

 

Мэдээ уншаад таалагдсан бол Like дарна уу. Танд баярлалаа
Сайт таалагдаж байвал Like дарна уу. Танд баярлалаа
Сэтгэгдэл
АНХААРУУЛГА : Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд CONTROL.MN хариуцлага хүлээхгүй болно. ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул ТА сэтгэгдэл бичихдээ хууль зүйн болон ёс суртахууны хэм хэмжээг хүндэтгэнэ үү. Хэм хэмжээг зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. Сэтгэгдэлтэй холбоотой санал гомдлыг 77008912 утсаар хүлээн авна
Төстэй мэдээ
Шинэ мэдээ
Санал асуулга
ИРЭХ СОНГУУЛЬД ТА АЛЬ НАМД САНАЛАА ӨГӨХ ВЭ?